fredag 31 augusti 2007

Söderkåkar

Jag såg på TV4 ikväll. Jag såg en trailer som fick det att vända sig i magen på mig. Jag tappade helt tron på mänskligheten. Jag vill att ni allihop svär på era själar att ni INTE kommer se på Söderkåkar på TV4 på söndag. Jag vill se en rapport på att det var NOLL i tittarsiffror på det programmet, annars kommer jag skämmas varje gång jag möter en okänd människa, med tanke på att det finns en risk att denne tittade på SÖDERKÅKAR på TV4.

Bara vetskapen om att det finns dylika program gör min hjärna overksam, det gör att jag vill bara stänga in mig ett mörkt rum och glömma bort att jag är mänsklig, tro att jag vara är ett encelligt litet väsen som inte har något att göra med DOM, DOM som ser på program som Söderkåkar. Förlåt Mamma för att jag tillhör samma art som DOM, det var inte meningen, FÖRLÅT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör inget kära du. Jag tycker precis som du (i alla fall vad beträffar Söderkåkar)