söndag 5 augusti 2007

Min enda roliga historia

Jag tycker det är roligt att skratta åt roliga historier. Tyvärr kommer jag aldrig ihåg dem. Jag kommer ihåg två stycken, varav den ena var från när jag var liten om en präst och en papegoja som kissade på en tändsticka, och den lovar jag att ni ska slippa. Den andra däremot som egentligen inte alls är rolig ska jag däremot tvinga er att läsa.
Det var nämligen så att detta handlar om en punkrockare. Punkrockarn åkte samma buss varje dag till jobbet. På den bussen åkte också en nunna. Punkrockaren var helt betagen av denna skönhet. Han kunde bara inte sluta tänka på att få omvända denna kvinna till en sexuell best. Efterssom han åkte samma buss varje dag så var han lite "kompis" med busschauffören, så dom snackades vid och punkrockaren berättade om sina fantasier och drömmar om nunnan. Busschauffören tipsade då om att nunnan alltid gick av på samma hållplats, och gick genom ett mörkt skogsparti för att komma till klostret, och det kanske var där man borde sätta in en "stöt". Punkrockarn blev alldeles till sig och började genast planera. Han gick och köpte sig en djävulskostym och sedan var det bara dags för själva genomförandet. Han ställde sig bakom ett träd i skogsdungen iförd sin nya jävulsdräkt, och mycket riktigt så kom nunnan gående på utsatt tid. Han hoppade fram bakom trädet och ropade med hög röst: "Jag är djävulen, nu ska jag sätta på dig!". Nunnan såg väldigt förskräckt ut och sa "Neeej, det får du inte göra, jag har ju avlagt kyskhetslöfte... men, men... kanske i lilla hålet där bak...". Jaja tänkte punkrockaren, bättre det än inget. Så han gick på och gjorde sin grej, men när han var klar kunde han bara inte hålla sig, så han slet av sig djävulskostymen och utbrast, "HAHA! Det är jag som är punkrockaren!". Då sliter nunna av sig sin nunnedräkt och säger, "HAHA, det är jag som är busschaffören!".
Jaja, kul eller inte, det är den enda roliga historia jag kan....

Inga kommentarer: