söndag 5 augusti 2007

Garderobsdörrar

Helt fantastiskt! Frun och jag håller ju som bekant på och gör lite fint i sovrummet. I sovrummet finns dessutom norra Europas 4 fulaste garderober, så när vi ändå gör fint i resten av rummet skulle jag vilja byta dörrar på dessa. Själv vill jag helst ha lite porriga speglar, men det är för "80" som min bättre hälft uttryckte det.
Följdaktligen åkte vi till en garderobsdörrförsäljningsfirma för att handla 4 snygga dörrar. Det visade sig inte vara så enkelt, dessa måste naturligtvis beställas, och det fanns ungefär 1 miljon olika modeller, färger, sorter. Jag frågade i alla fall vad det skulle kosta så kan man ju sedan åka hem och fundera på vilket modell man vill ha.
Sitt nu ner, 1721 svenska kronor för en jävla dörr, och då är det den billigaste dörren. Vill man ha en snygg dörr så kostar dom 6465 svenska kronor, vi pratar alltså INTE Thailänska bath här, nejdå. för 4 nya garderobsdörrar så måste jag alltså lägga ut dubbelt så mycket pengar som en besiktigad bil kostar, och då INGÅR INTE ENS GÅNGJÄRN!

1 kommentar:

GeorginA sa...

Leter du etter presserende lån? Se ikke lenger. Atlas Loan Firm er et selskap med ren lån- og gjeldsfinansiering til avkastning på bare 3%. Vi kan finansiere opp til $ 25.000.000,00 (femti millioner dollar). Kontakt oss for din umiddelbare låneprosess.
E-post .. Atlasloanfirm@outlook.com
Telefon / Whatsapp +1443 345-9339