måndag 20 augusti 2007

Jag var ute igen...

...och kollade på kylskåpet. Det kommer blir riktigt fint med färg och allt. Jag känner mig irriterad på något, men jag kan inte komma på vad det är. Jag gissar att det har att göra med att det är måndag, kroppen har likssom inte vant sig vid att det helt plötsligt ska jobbas full tid 5 dagar i vekan.

Nåväl, det går bra, jag har ett bra jobb, och det är inte så att jag somnar av utmattning när jag kommer hem. Ska bli kul att dra igång på allvar i morgon. Imorgon startar det på allvar... första mötet för säsongen som inte bara är i telefonen.

Efter mötet ska jag bygga klart på baksidan... och sen ska jag måla.... de ska bli fräckt jävla snyggt... typ hela livets ord ska stå där och köra tillsammans "Snälla Cata, lärom oss hurom vi skola blivom alkolisomon, vi viljom osa lärom erom upphöjthetsom, vråom hjältedomus". RESPEKT era puckon! Sånt här lär man sig inte, sånt här föds man till!

Inga kommentarer: