onsdag 29 augusti 2007

Oj vad förvånande

I morse när jag åkte till jobbet så hade det hänt något så ovanligt som att 3 bilar hade krockat. Dom hade alltså kört in i varandra och stog i vägrenen och skrev försäkringspapper. Det var i sig inte något som förtjänade att få förevigas i skrift på Internet, men nu kommer det faktum som nästan fick MIG att köra av vägen;
Hör och häpna, det var tre stycken BMW som hade krockat, nästan helt nya, förarna var i 40årsåldern. "Men OJ!" tänkte jag, BMW, dessa vägens riddare. BMWförare som är kända för sin mjuka körstil, sina generösa avstånd till framförvarande bil. BMWförare riktigt personifierar Gandhis motsvarighet till bilförare, så ni får förstå att jag vart VÄLDIGT förvånad, jag är fortfarande skakig! För er som känner mig, jag är inte det MINSTA skadeglad! Inte alls! Nejdå!

Inga kommentarer: