söndag 5 augusti 2007

Det är en för bra dag

Det är en alledes för skön dag för att hitta något att irritera sig på. Vädret gjorde att vi klev upp på land igen, men med tanke på att mannen som numera innehar titeln som världens otrevligaste människa absorberade all min irritation för en lång tid framöver så blir det svårt att hitta något nytt.
Jag fick ett telefonsamtal från en vän idag, som förövrigt innehar titeln universrums (inklusive micro och macrokosmos) fulaste säljare. Han muntrade upp mig lite med en anekdot som var så komplicerad att den blir svår att beskriva i ord, efterssom det är en virrig människa, och hans mun bara översätter hans tankar i ord, utan någon som helst innebörd. Anekdoten var däremot ganska underhållande, så jag ska göra ett försök.... någon dag... inte idag. Bara så ni ska förstå hur han fick titeln så presenterar jag den enda bild på den fula säljaren som inte förreställer hans uppspända rectum eller där han på annat sätt är naken.

Inga kommentarer: