torsdag 23 augusti 2007

Kommentar här på bloggen

Jag fick en kommentar på ett inlägg angående min frisör här på bloggen, det löd som följer:

LARS sa...
Din frisör måste vara en riktigt sjuk människa. Tänk att på fullaste allvar klippa din frisyr och fortfarande kunna ha kvar sin yrkesstolthet..Det går bara inte. Det är som att vara snickare och bygga ett tak av potatismjöl och sen säga att detta blev ju bra...

Lars i det här fallet är samma varelse som på den här bloggen innehar titeln "Världens fulaste säljare" och "Världens äckligaste högerfot". Hade den här kommentaren kommit från någon annan än den som skulle vinna en lookalike tävling med Fredrik "Kiwifrukten" Reinfeldt vad gäller frisyrval så hade jag kunnat åtminstonde uppbåda någon form av ledsenhet. Nu känns ovan inlägg snarare som en komplimang, eller en HYLLNING till både mig och min frisör.

Från hela mitt hjärta, TACK LARS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror du att dina läsare litar på dig? Personligen har jag lite svårt att lita på en person vars favoritämne är sitt egna håriga anus och hur mycket papper det går till att få det någulunda rent..