söndag 12 augusti 2007

Jag glömde kameran

Ibland förbannar man sig själv för att man inte tog med kameran, för detta hade jag verkligen velat att ni skulle få se. Jag står i baren på seglarhotellet i Sandhamn. Jag är sådär lagom alledes överförfriskad, men helt plötsligt får jag se något som får mig spiknykter. I Sandhamn finns det mycket brats, stekare av värsta sorten med sina fula pikéskjortor, sin bakåtslickade frisyr och allt annat som jag stör mig på.
Nåväl, detta tog ändå rekordet. Fram till baren kommer en man, denna man har förutom allt jag beskrivit ovan EN JÄVLA DUNVÄST på sig, jag upprepar, EN JÄVLA DUNVÄST!!! Man kunde höra hur änglarna grät uppe i himlen, det är alltså högsommar, ungefär 40 grader varmt, och denna människa har alltså stått hemma framför spegeln, satt på sig sin DUNVÄST och sedan har hans deffekta hjärna tänkt tanken "Det här var snyggt, den ska jag steka i nere på klubben, kommer bli mycket ligga ikväll om jag har den här snygga VÄSTEN på mig".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag vet inte vad jag ska säga... har inte skrattat så här mycket på länge!!! Tänk va korkade vissa människor är ;)

Cata sa...

Jo, som sagt, önskar att jag hade haft kameran, för man har svårt att tro det om man inte upplevt det...

Anonym sa...

Han kanske var från Grönland