söndag 5 augusti 2007

Cata MSNar med sin sjuka arbetskamrat

(Gamalt inlägg som jag glömde flytta från Expressen)
Arbetskamraten säger till Cata: Varför dödar du klematis'ar?
Cata säger till Arbetskamraten: För att dom var ivägen för min trimmerlina!
Arbetskamraten säger till Cata: Ah. Jag är hemma sjuk och har jättetråkigt.
Cata säger till Arbetskamraten: Ujje... har du porrasurfat på alla siter redan?
Cata säger till Arbetskamraten: Och klockan är inte ens 11?
Arbetskamraten säger till Cata: Det är också tråkigt ;(
Cata säger till Arbetskamraten: Kolla båtar på blocket?
Cata säger till Arbetskamraten: MSNa med Stefan och retas för att han sitter på Jobbet?
Cata säger till Arbetskamraten: Äta laxermedel och tokbajsa?
Cata säger till Arbetskamraten: Vet du hur man gör om en diskmaskin till en snöslunga förresten?
Arbetskamraten säger till Cata: Har inte ätit sedan i lördags nästan... Har inget att bajsa
Arbetskamraten säger till Cata: Nee
Cata säger till Arbetskamraten: Ge Sussi en snyskyffel....
Cata säger till Arbetskamraten: snöskyffel menade jag jue
Arbetskamraten säger till Cata: He
Cata säger till Arbetskamraten: Va? Bara ett He... inte ens ett hehe....
Arbetskamraten säger till Cata: Nu blev jag 0.2 % glas
Arbetskamraten säger till Cata: glad
Arbetskamraten säger till Cata: Har pratat med Stefan. Han får sitta ock koda mina moduler nu
Cata säger till Arbetskamraten: Jäääävla sas... det är deras fel att Ica har ställt in möte nu två dagar i rad!
Cata säger till Arbetskamraten: Jamen... DET var väll i alla fall kul? :D
Arbetskamraten säger till Cata: 0.5%
Cata säger till Arbetskamraten: +0,2.... så är du 0,7% glad nu då?
Arbetskamraten säger till Cata: Det är inte SAS, Det är kabin-fittornas fel
Cata säger till Arbetskamraten: Jag vann 400 på BINGO i helgen... det var väll kul?
Cata säger till Arbetskamraten: KabinSLASKfittorna menar du ?
Arbetskamraten säger till Cata: För dig ja. 04%
Arbetskamraten säger till Cata: 0.4%
Cata säger till Arbetskamraten: Förra veckan så skickade jag in min asadyrasuperlyxiga batteriladdare till båten till ctek (firman som bygt den). Den var gamal och hade legat i vatten hela vintern och jag hade inget kvitto. Igår kom en helt ny laddare på posten, som dessutom var av en nyare modell.... DET var väll skoj i alla fall?
Arbetskamraten säger till Cata: Får det lov att vara lite slaskfittekaffe.
Arbetskamraten säger till Cata: Ja det var roligt, för dig igen....
Cata säger till Arbetskamraten: Urknullat slaksfittekaffe.... Med eller utan könshår och Grynfittemjölk?
Arbetskamraten säger till Cata: Bara att klämma ut lite mjölj ur hängpattarna
Arbetskamraten säger till Cata: 2.5%
Cata säger till Arbetskamraten: Nej, man tar grynfittegrynen, alltså det är när flytningarna i fittan stelnar och klasar ihop sig likt risgryn i fitthåret. Dessa "skördar" man och löser upp i vatten... då får man grynfittemjölk... smakar ungefär som att slicka på ett 9 volts batteri....
Arbetskamraten säger till Cata: Ja jag har ju aldrig mjölk i kaffet :)
Cata säger till Arbetskamraten: Samma här... :)
Arbetskamraten säger till Cata: Av den orsaken
Cata säger till Arbetskamraten: Jag har faktiskt aldrig provat grynfittemjölk i just kaffe....
Arbetskamraten säger till Cata: Men det är gott i choklad. Gjorde du choklad på sommaren när du var liten? När slaskfittekossorna betat ute. Då blev det sådana där gryn i mjölken...
Arbetskamraten säger till Cata: På tal om (SAS-)kossor, där kan man tala om slask*
Cata säger till Arbetskamraten: Jag brukar göra Choklad på grynslaskfittekossornas kånkelbär annars.... tar man fittgrynen och bären så är det bara att hälla på lite hett vatten så är det klart.....
Arbetskamraten säger till Cata: 9.4%
Cata säger till Arbetskamraten: Håller man bara för näsan när man dricker så SER det i alla fall ut som choklad....
Arbetskamraten säger till Cata: :)

Inga kommentarer: