tisdag 7 augusti 2007

Trist liv

Idag är det inget som är kul, av hänsyn till de inblandade ska jag inte skriva om det. Fan vad allt kan vara bra ena dagen och sedan pestigt dagen därpå. Jaja, en possitiv sak är att mitt sår efter gårdagens operation i alla fall läker ok, och inte gör ont längre.

Frun ligger i soffan och tittar på Dr. Phil. Jag hatar Dr. Phil, han är så himla förnuftig, och det han säger är så förbannat självklart, jag tror man måste bo i USA för att vara tillräckligt dum för att beundra Dr. Phil för hans extrema psykologkompetens.

Jag kan beundra honom för att han tjänar massa pengar på att säga självklarheter.... och på att faktiskt hjälpa folk som inte förstår självklara saker, men jag kan inte förstå varför han får stå och berätta detta i TV och få massa pengar för det. Dr. Phil, om du läser detta, ta in mig så kan jag komma och hjälpa dig för en liten slant, jag är till skillnad från dig nämligen både smart och snygg.

Inga kommentarer: