torsdag 9 augusti 2007

Värsta feta paddan

Jag höll på att bli anfallen idag. Jag hade varit med mopeden på affären och inhandlat lite inför kvällens middag och när jag kommer upp för trappan möts jag av denna BEST! Detta monster från avgrunden, anledningen till att han ser så nöjd och fet ut är att han precis ätit upp en av våra katter, och det var förmodligen därför han lät mig passera med livet i behåll.


Nu är grannen påväg upp för slänten på baksidan, vi har båda våra motorsågar och skall med hjälp av lite kringgående manövrar försöka lura besten så vi kan såga itu den och rädda vår katt. Om ni ser en atombombliknande explotion över stockholm i blod och grodinälvor så vet ni att vi har lyckats, annars får ni gärna hälsa min fru era kondolianser i kommentarsfältet, för då ligger jag på insidan av en grodmage.

Kära fru, tänk på att jag alltid älskat dig och barnen!

Inga kommentarer: