torsdag 30 augusti 2007

Tvärtomspråket

Det har varit mycket negativt här på sistonde, massa gnäll bara. Det ska jag ändra på nu, det här ska bli ett positivt inlägg, ett sådant där som man blir glad och lycklig av att läsa. Nästan så att bildskärmen blir rosa när man läser. För att lyckas med det så måste jag tyvärr ta till ett gamalt trick från barndommen, tvärtomspråket.

Jag älskar verkligen alla mina medtrafikanter i trafiken!

SAAB är inte bara en snygg bil, den är väldigt driftsäker också, när jag ser en bil stående i vägrenen så är det inte alls en SAAB 7 gånger av 10.

Adam Sandler och Ben Stiller är mina favoritskådespelare, bara för att dom är så vansinnigt roliga. Alla filmer som någon av dem är med i är hysteriskt lustiga, speciellt Waterboy med Adam Sandler, en riktig SUPERFILM!

Alla som kör SAAB är väldigt smarta, av de två bilar jag såg idag som hade helljuset påslaget så var ingen en SAAB.

Alitalia är världens bästa flygbolag, i alla aspekter faktiskt, service, punktlighet, you name it!

Skatteverket är ena riktiga gosepluttar, det är tur att dom finns och ser till att vin man köper över Internet skall beskattas dubbelt i två länder - rätt ska vara rätt!

Jag älskar kalsonger med stor gylf, helst ska hela fronten bara vara ett enda stort hål, det blir så luftigt och fint, för att inte tala om praktiskt.

TV programmet "På spåret" är ett jätteintressant och allmänbildande program med stort underhållningsvärde.

Så mina vänner, ni som kallar mig cynisk och gnällig - IN YOUR FACE!

Inga kommentarer: