fredag 13 augusti 2010

Tapas?

Vem fan sa tapas? Här går man längs hela stranden för att besöka Tapasresturangen som får änglarna att onanera och skrika av vällust. Det är lite samma känsla som när jag skulle köpa en ny blomvattnare på ByggOle, jag visste att det skulle vara lite dyrare än jag tänkt mig.

Nu visade det sig att det var asadyrt, eller om man nu ska citera en god vän till mig "Sviiinigt dyrt".

Vi tog våra långfingrar och förde gemensamt upp dem i bajshålet på hovmästarn och informerade "det" om att han kunde ta sin korvjävel och dra åt helvete.

Hur som helst, vi gick till vår favvo Sushi resturang och åt gott, vart en Saké också, mätta och belåtna cruisade vi hem mot rummet och en lugn fredagskväll framför TVn. Imorgon blir det kanske djuphavsfiske, inte för mig dock, jag ska sitta och läsa en bok i skuggan med en färdigblanad rom och cola, men Milfen ska fiska. Om det är bra väder såklart, vi åker inte ut om det blåser, vi lovar Morset.

Inga kommentarer: