onsdag 18 augusti 2010

Hemlängtan

Till och med jag måste erkänna, det ska faktiskt bli skönt att åka hem i morgon. Bara att få bajsa med toapapper som man inte riskerar att köra långfingret igenom och därmed analpenetrera sig själv, det är inte min föredragna form av onani.

Nu är det bartömning i rum 104, alla som vill är välkomna, det finns så det räcker och blir över. I morgon klockan 06.00 ska vi få ett wakeup call, jag har för säkerhets skull även satt mobilen på larm eftersom hotellet i Manilla helt sonika sket i att väcka oss.

Vi var hos Greken ikväll igen, åt Souvlaki och den starka dippen, gott och nu är man tokmätt igen. När milfen somnat ikväll ska jag jag åka iväg till tysken och sodomera honom med paraplyet i uppfällt läge som tack för Gulashen, forgive and remember som min kompis Ragge brukar säga.

Jaja, nu är det dags för en stänkare, baren måste tömmas. It's a dirty job, but someone has to do it.

Inga kommentarer: