fredag 13 augusti 2010

Fakta

Jag har glömt bort att konstatera fakta...
Sarah Palin är helt dum i huvet, hon borde galrats bort av Gud innan födseln. Ja just det, gud finns ju inte, det är därför som Sarah finns, vilket skulle bevisas. Detta om detta.
Finns massa andra fakta som jag borde berätta, bland annat den fråga jag ställde till Lars Åly (Han fula jäveln som ligger med Mona).... Jag frågade hur höjda bidrag och höjda skatter skulle motivera folk att jobba och få sveriges ekonomi att snurra lite bättre... tror ni jag fick något svar?

Jaja, nu ska jag lägga mig med en drink och kolla på American Idol, vad ska ni rösta på förresten? Om ni svarar något annat än Moderaterna kan ni förvänta er en rejäl skopa som svar på kommentarerna. Konstigt med tanke på att jag föraktar republikarnerna i USA mer än vänsterpartisterna i Sverige, och ändå är det dom som ska vara moderaterna i USA...

1 kommentar:

Anonym sa...

Miljöpartiet