söndag 1 augusti 2010

Filipinerna

Vad har hänt här då på sista tiden? Vi radar upp det lite snabbt... Cata har inte Word installerat på denna dator, och med tanke på min akuta analfebetism så kan det smyga sig in vissa stavfel, men det skiter jag i.

Vi började semstern med trevligt samkväm med Familjen ett. Vi åkte kommunalt till Eckerö på Åland, vilket var ett äventyr. Naturligtvis hade Gahn och Ankan skojjat till det och mötte oss med färjan. Vi seglade från Åland i styf fuling på runt 12 m/s. Sedan var vi runt lite och slutade i Norrtälje. Sedan var vi hemma några dagar och vår kära Kattvakt tar nu han om dum, dummare och dummast.

Helt plötsligt befinner sig mig och milfen på Arlanda, och nu sitter jag i en Bungalow på Boracay i Filipinerna. Sjukt läckert här, och en mijon grader. Den som säger att det regnar här på lågsäsongen ljuger (detta lär jag få äta upp i morgon). Tyvärr har jag glömt de rätta kablarna, så kan just nu inte ladda upp några foton.

Har ni inte varit här? Åk hit, det är en ball resa som jag räan återkommer till mer i detalj. Nu ska vi springa iväg och kolla F1 på en bra vi hittade igår...

Inga kommentarer: