onsdag 4 augusti 2010

Paradise Hotel

Hej kära läsare av denna blogg. Jag vill att ni ska möta "Josse", hon ska vara med i Paradise Hotel i år. Josse har meddelat att hon har lagt ner 50.000 på varje tutte, totalt 200.000 alltså(?)

Josse har svårt att skilja på höger och vänster och tänker ställa upp i mästerskapet att suga golfboll genom en frusen trädgårdsslang.

Jag har själv inte haft glädjen att träffa Josse, men kan som sagt via kontakter meddela ovan fakta. Nu tycker jag vi unisont ställer oss bakom hennes medverkande i knullprogrammet numero uno. Jag sätter en 10:a på att hon är den första tjejjen som hamnar i säng med särade ben, någon som sätter emot? Jag ger höga odds på motbud.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag slår vad om att hon har fönsterglas i bågarna också :-)

/Ramborg

Anonym sa...

Hurfan lyckas du få 2*50 000 till 200 000? Vad är 5+5 liksom?