lördag 14 augusti 2010

Morset

Kära bloggbesökare. Det finns en flitig kommentator som kallar sig för Morset här. Det är en människa som inte är vid sina sinnens fulla bruk. Även om ni, som jag, finner henns kommentarer stötande så är det inte något som jag kan göra mycket åt. Hon är relativt ofarlig, men kan i det skrivna ordet och stundens hetta fara ut med de mest vansinniga åsikter.

Jag ber om ursäkt, och hoppas att ni inte tagit illa vid er angående tillexempel hennes vansinniga utlägg vad gäller något så absurt som att rösta på miljöpartiet.

Idag har vi inte gjort ett endaste dugg, vi lyckades masa oss in till mänskobyn och äta lunch. Sedan masade vi oss tillbaka på en moppetaxi (Morset - utan hjälm) och låg i det mest vykortskristallklara vatten ni kan tänka er. Det var ungefär 200 grader i skuggan och det GICK bara inte att gå upp ur vattnet för då började köttet lossna från benen. Om en stund är det dags för middag, vågar inte öppna dörren och släppa in värmen i vårat luftkonditionerade paradis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lars Ohly sa jag sist.

Anonym sa...

Lars Ohly sa jag sist.