torsdag 27 januari 2011

Vy över Johannesburg

Här jobbar jag på dagarna. Det är en balkong precis utanför det rum jag håller kurs i. Det ni ser till vänster är en av de bästa skolorna här i Johannesburg. Det är bara pojkar som får gå där, tjejjerna går några 100 meter bort. Konstigt, för vad jag kommer ihåg så var det enda roliga med gymnasiet att träffa tjejjer i skolan.

Nu har jag precis kommit upp på rummet efter att ha ätit en currygryta på hotellet (Nej morset, jag HAR inte gått utanför grindarna!!!). Jag vet inte riktigt vad jag ska ägna kvällen åt, kanske spela lite Everquest med milfen och sitta uppkopplad på skype och låtsas att hon sitter här brevid mig?

Jag tror inte det blir någon Safari i helgen i alla fall, alledes för krångligt och dyrt att få till. Får bli poolen och några bira tillsammans med en bok tror jag.

Inga kommentarer: