söndag 23 januari 2011

Läskigt

Fortfarande jetlaggad... vaknade klockan 06.00 helt klarvaken trots ett intensivt festande igår tillsammans med familjen ett. För att få tiden att gå innan resten vaknar så tänkte jag sitta och slösurfa lite. Hittar in på facebook och ska se om jag kanske har några nya vänner där som jag missat.
Nu börjar jag verkligen undra om jag är vaken, se nedan vad FB föreslår som vänkandidat för mig... Jag har varit i slagsmål 3 ggr i mitt liv, varav två av dessa är när Herr Roberto helt oprovocerat spöat skiten ur mig, och nu vill han helt plösligt försonas. Nu skäms han som en hund och vill bli kompis med mig igen.
Nä du Paolo, den gubben går inte, så lätt kommer du inte undan. Visst, det var ungefär 25 år sedan, men en gång lök alltid lök som en vän till mig brukar säga.

Inga kommentarer: