lördag 29 januari 2011

Resetips

Nu ska jag inviga er i ett restips som är få förunnade. Jag har kommit på det här själv, så det blir väldigt exklusivt för er stackare som masar er hit och läser mina texter.
Om ni reser med British airways och har möjligheten att seata er själva så lyssna noga nu. Det finns nämligen ett antal platser som är mer åtråvärda än de andra. Om ni åker business class så är det rad nummer 1. Om ni åker ekonomiklass så är det rad 4 eller 5, beroende på hur många som bokat plats i business class. Varför då?
Jo, rad 4 eller 5 i ekonomi är nämligen businessclasssäten, speciellt A och C. Dessa släps exakt 3,5 dagar före din flight. Så även om dom är upptagna när du tittar första gången, så släpps dom senare. Samma sak gäller för rad 1.
Så... hoppas vi inte kommer flyga samtidigt någon gång, för dom stolarna är MINA, har ni förstått det? MINA!

Inga kommentarer: