onsdag 26 januari 2011

Sydafrika del 1

Jaha, knappt fick man vara hemma med min underbara milf förrens det var dags att ge dig av igen. Nu var det så att min underbara kund gick med på att låta mig flyga lite extra fint, så detta blogginlägg går endast ut på att skryta om hur det är att flyga i business class med British airways. Här sitter jag, längst fram med ett glas champange från Stockhom till London.

Så här ser det ut från plats 63J uppe på ovanvåningen på en jumbojet. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle få uppleva det. Svårt att beskriva, egentligen bara en bra stol och det faktum att man blir bortskämd med mat och fina viner, men när man väl sitter där är det verkligen fantasiskt.

Här sitter jag, med en stol som egentligen är en första klassens säng. Jag somnade tyvärr för fort så jag fick inte den goda middagen som serveras. Spelar ingen roll antar jag, sov som en stock och vaknade halvvägs. Kollade en film. Allt gick väldigt smidigt i Johannesburg. Jobbat här några dagar nu, men längtar fruktansvärt efter min fru.
Kör på i full fart angående vad jag ska göra här. På lördag blir det nog safari, kanske, blir det inte det så ska jag köpa massa vin i stället och sova mig igenom helgen. vill verkligen bara tillbaka hem till min underbara soulmate.
Hoppas det är bra med dig min kära fru!