lördag 15 januari 2011

Las Vegas hemfärd del 2

Jahaja, det gick ju inte så bra det där med att åka hem. "Computer does not start" är ju ett problem somgör att planet faktiskt ska stå på marken till problemet är åtgärdat. Dom stoppade in oss på ett hotel, kom i säng vid 3 på natten. Incheckning började strax innan 10 i morse, nu är klockan snart 3 och fortfarande ungefär 30 personer kvar på grund av alla "connecting flights".

Däremot har dagen varit trevlig i form av att jag suttit på Loungen som faktiskt ska få en * till för trevlig personal. Det är en nyanställd flicka här som gör allt för att alla ska vara glada och ser till att vinglaset aldrig blir tomt. Synd att jag gav mina sista tre dollar till städerskan, annars hade hon verkligen fått dom.

Nu borde det vara boarding om ungefär 20 minuter, det betyder att vi blir c:a 1,5 timmar försenade, vilket betyder att jag borde ha 1:20 på mig i London till nästa flyg... det ska väll gå, eller hur? BA har skött sig, inte exemplariskt, men helt OK. Jag förstår bara inte varför folket i England kunde förberett lite för att slippa det värsta kaoset på incheckningen idag...

En liten reflektation, fransmän kan inte köa för dom är dumma i huvet!!!

Jaja, nu kom precis chefen för loungen och sa att det var 20 minuter kvar till boarding! JAG FÅR KOMMA HEM!!!!

Ett glas vin till hinner man väl på 20 minuter?

Inga kommentarer: