lördag 29 januari 2011

Middag del 2

Jag är fullt medveten om att jag upprepar innehållet lite i föregående inlägg. Det känns som jag är med i något avsnitt av Monthy Pythons flying circus. På 20 minuter har denna trevliga uteservering blivit själva definitionen av kaos. Italienarna har joinat festen. Det som är det ironsiskt surreallistika är att det hela utgår från mig i centrum, hela folkmassan verkar ha bestämt sig för att bygga hela denna kväll med mig som medelpunkt.
Jag sitter här med min PC i mitten och tävlingen i vem som kan prata högst i kombination med dricka mest öl pågår som mest.
Jag tror det är ungefär 40 cigaretter tända här just nu, jag älskar att luka pappegojbur på morgonen, så det är bara trevligt...

låter jag som en gnällig gamal gubbtjuv nu? Tror ni folk tar illa upp om jag sätter på mig hörlurarna och drar igång mina favvolåtar? Kan tillägga att det har de flesta andra gjort på sina mobiler.... UTAN hörlurar...

Inga kommentarer: