torsdag 12 november 2009

VIP

Det var ju DET jag skulle skrävla om egentligen, för två inlägg sedan. Jag har ju flaxat runt lite på sistonde, så mycket att British Airways beslutat att ge mig ett så kallat FIN-kort. Förutom att finkortet get en tillgång till deras förträffliga (Med förträffliga är Arlanda undantaget) Lounger.

Hur som helt, det RIKTIGT fina i innehavandet av detta kort uppenbarades i morse, det var ungefär en miljon (Ge och ta några hundra tusen) som skulle igenom säkerhetskontrollen för att hinna med morgonflygen här i London. Tror ni Cata tänkte stå i den kön? Upp med kortet och en farbror kommer springande och säger "Come with me sir!". Han säger det med en hetta och inlevelse så att omgivande MÅSTE förstå att mannen han lyfter upp avspärrningarna för är i dignitet med USA's president! Det här en VIKTIG person, som inte har TID att vänta med de dödliga!

Blickar av avundsjuka bränner fortfarande i nacken, men jag hade ju bråttom, jag måste ju komma till loungen och chatta med min fru!!!!

1 kommentar:

Annica sa...

Haha, du är rolig du!! :-D

Det passar dig alldeles utmärkt att få gliiiiida förbi kön, kan riktigt se dig och din min framför mig!! Hade jag stått i kön hade jag blivit skitsur (läs; Avis) ;-)

Puss & Kram