onsdag 18 november 2009

Blåst och elende

Här har man legat och bronsat vid poolen hela dagen så börjar det blåsa! Va fan's jävla skitland, måste dränka upprördheten med sprit!

Thank heaven for seven eleven, nu ska fan imperalismen gödas. 300 bath för en hela gin, det är 60 svenska pesetas det. Några groggar med fräsch is senare har jag förlåtit väderkilmatet här nere, eller rättare sagt, här på mitten, 8 grader norr om Ekvatorn.

Nu ska jag och snyggbert ut på gallej, som Åsa-Nisse och Klabbharparn ska vi göra stan, barhoppa lite, och sedan avsluta med en romatiskt promenad längs stranden. Efter det ska vi somna omslingrade i sängen och kolla Terminator 1, det har snyggbert lovat, och jag tror jag har russinen i rummet brevid som vittnen till detta lovande om jag inte har fel.

Kanske klämma in en fotmassage mellan strandprommisen och Terminator...och KANSKE KANSKE en banan och nutella-pankaka som avslut... det är såååå synd om mig just nu....

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmm jag vill också ha pannkaka med Nutella och banan...

och jag är absolut inte avundsjuk på resten.

/Ramborg