tisdag 10 november 2009

Imorgon; Hemmåt!!!!

Imorgon är det en bra dag, den börjar med ett litet kort möte, och därefter är det hemfärd, hem till snyggoberten! Just nu sitter jag här med ett glas vin och tråksurfar för att få tiden att gå. Längtar så fibrerna i musklerna värker efter min Anna, men det ska nog gå bra, 2,5 timmar, sedan kan man med gott samvete sätta på en film och somna till.

Nu bort från gnällandet, jag ska göra lite reklam, berätta om vilket förträffligt flygbolag jag kommer åka med i morgon. Det heter Malaysian Airways, och glöm allt ni hittils vet om flygningar i business class. Glöm lounger i Stockholm med SAS och billiga kranar med vin och buféer som knappt hundar skulle äta.

I morgon ska jag åka med världens bästa flygbolag, jag ska få sitta i deras lounger i många timmar i mellanlandningarna. Här är en bild från loungen i Kuala Lumpour, eller som man säger om man är lite ball, Key Ell (KL).

Vad ser vi då ovan, jo, det är två sorters champange, 3 vita respektive röda årgångsviner, fina sorter av all "sprit" ni kan tänka er, samt en kyl fylld med öl och virke. Det finns flera sådana här ifall det skulle bli kö. Till det finns en buffé som skulle få Vikingline avundsjuk, riktigt bra mat, allt ingår. Bilderna nedan har jag tagit enkom för att göra mina barn avundsjuka. Ät riktigt, riktigt bra glass tills man blir sjuk, modell Ben and Jerrys....

Fanns en hel del annat gott som jag velat att bebbarna skulle uppskattat... Men det får man bara göra om man gjorts sig förtjänt!

Jag är en gris som sitter och lägger ut sådana här skryt-jag-har-det-så-bra-och-är-så-bortskämd-poster på bloggen, men jag... gör det ändå, för varför slickar sig hundar på snoppen?

Jo - För att dom KAN!

1 kommentar:

Yopi sa...

Kanske tror de att du väntar tvillingar nästa gång du ska vaccinera dig. Med sådan mat och sådana drycker.