torsdag 12 november 2009

London 06:00

Nu är man i London. Jag ska flyga sista biten med bRITTISH AIRWAYS. Jag skriver avsiktligen de sista två orden helt fel, bara för att jag inte vill bekräfta världens mest hatade tangents existens. Vem FAN kom på CAPS-LOCK? Känner ni NÅGON som använt den med flit någon gång? Hmm, vi gör en tangent som gör att man bara skriver stora bokstäver, sedan sätter vi den brevid andra frekvent använda tangenter det kommer bli FETT uppskattat, det är ju dagligen man skriver hela meningar med stora bokstäver, och då är det ju jätteanvändbart!!

Hur som helst, jag började skriva för att jag är rädd, rädd för mitt liv, jag fruktar att jag ska bli uppäten. En liten bit bort sitter en kvinna, eller rättare sagt, en varelse, jag vet inte med säkerhet om det är en hon eller han. Jag är själv inte skapt som en idealbild vad gäller vikt, men denna.... styggelse... ser ut som en 150 kilos potatis med 4 tandpetare i. Hon/han/den/det har precis försett sig med 4 stycken bacon-mackor, jag åt en och är fortfarande mätt. Hon lyckades mot alla regler för vad som fysiskt är möjligt balansera dessa 4 smörgåsar på en tallrik och har precis skändat dessa genom att forcera dem genom vad som bäst måste beskrivas som en mänsklig avfallskvarn.

Jag måste sluta skriva nu, för varelsen är påväg till toaletten, och den vägen är förbi bakom min skärm, jag är rädd att texten ska provocera den, att den ska bli VRED och följdaktligen hungrig. Om ni kan, och har någon religös övertygelse, be en bön för den stackars toalettstol som nu i vånda ska emotta denna syndaflod av bajs!!!

Inga kommentarer: