söndag 12 september 2010

Sverigedemokratern

Ni är medvetna om att en röst på S, MP eller V är en röst på Sverigedemokraterna? Det är ju helt klart vilket block som kommer bli störst, däremot är det inte helt klart att Aliansen får egen majoritet. Om det INTE blir så att M, FP, C och KD får egen majoritet så kommer SD få en vågmästarroll, det blir resultatet om du lägger din röst fel.

Egendesignad skrämselpropaganda som jag är JÄVLIGT stolt över!

En annan rolig kommentar från den som går under namnet "Morset": "Jag skulle aldrig rösta på sossarna, jag vill inte se Mona Sahlin som stadsminister, jag ska rösta på miljöpartiet"... Jadu morset, jag undrar vem som kommer bli stadsminister om dom du röstar på vinner...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Reinfelt antar jag.

Anonym sa...

...eller så är en röst på de röd-gröna en röst på miljöpartiet. För det blir säkerligen de som får krypa till korset och stödja alliansen på ett eller anant sätt om alliansen blir störst men SD vågmästare.

/Z