fredag 17 september 2010

Läskigt

Just nu sitter jag i loungen på Heathrow. Jag ska jobba hela helgen uppe i Skottland. Här är allt gratis, vin sprit. Jag har tagit både ett och två glas vin, kanske ett tredje. Mannen på bilden skrämmer mig dock, det ser ut som han har ätit sedan han föddes. Konstant fyllt sin kropp med näring och blivit lite större än vad han egentligen behövde. Han ser förövrigt ut som den elaka skurken i dödligt vapen 2, han som kommer från Sydafrika och hatar ”kaffers”.

Hur som, han har ätit konstant sedan jag kom hit, han har SKÄNDAT buffén här och skrämt bort alla barn. Han har precis rest sig upp för att på nytt fylla tallriken med kolhydrater och fett. Jag är rädd för vad som kommer hända när den döda maten tar slut, kanske är detta mitt sista inlägg, kanske ligger jag i en nazists mage ikväll…

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var just en varningssignal.

Anonym sa...

Du kan nog springa snabbare än vad han kan. Håll ett öga på när maten tar slut så att du vet när det är dags att fly.

/Z

Anonym sa...

Man ska inte kasta sten när man sitter i ett glahus. /Y