söndag 19 september 2010

En Agabadda

Här är en man som tagit snarkandet till en ny nivå. Man skulle kunna säga att han är motsvarigheten till snarkandets Zlatan. Om det hade funnits pengar i snarkandet skulle den här mannen ha fått Bill Gates att framstå som en fattiglapp, en uteliggare.

Vi sitter här tillsammans och sjunger "We shall overcome" i hopp om att landningsbanor och andra vitala husstukturer ska överleva de vibrationer som denna kakafoni av luftintag åsamkar. Jag är rädd att den stora jordbävningen i Japan är väldigt nära nu, och jag tror att jag sitter väldigt nära orsaken till densamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag inte visste bättre skulle jag faktiskt tro att det var ett självporträtt. Det kanske det är??

Anonym sa...

Jag fattar inte. Har du en utomkroppslig upplevelse eller inte.