onsdag 19 augusti 2009

TV4'as webmaster

Något som förmodligen inte undgått er därute så sänder TV4 friidrott varannan dag. Jag som hemma-arbetare tycker om att ha sändningarna på i bakgrunden, antar att det har med åldern att göra. För bara några år sedan kunde jag inte för mitt liv förstå hur man kunde ägna 10 minuter åt att se 120kilosbiffar kasta en talrik över en gräsmatta.

Nu till min lilla reflektion, kan NÅGON guida mig till stället på tv4.se där man kan se VILKA happenings/höjdpunkter som står på schemat i morgon? , tänkte väl inte det, för OM informationen finns där så har man dolt den bättre än USA's kärnvapenkoder.

Bäste herr/fru Webmaster på TV4, ni är helt inkompetent och borde snarast bli av med ert jobb och därefter omgående begå seppuku för att dragit vanära över den mänskliga rasen. En efterbliven snigel skulle strukturera ovan efterfrågad information bättre!

Inga kommentarer: