lördag 15 augusti 2009

Javier Cienfuegos

Hej allihopa!

Mitt namn är Javier Cienfuegos, jag är från Spanien. Sedan jag var liten har jag haft en dröm, att kunna kasta en 12 kilo tung kula, med en kedja och hantag på, så långt det bara går. När jag älskar med min fru och har lite problem med vinballen så behöver jag bara tänka på när den där kulgrejjen far iväg genom luften så går Pelle i givakt.

Idag är jag i Berlin på VM, jag har tränat hela mitt liv för den här dagen, idag ska kulan iväg så INNI HELVETE långt, om jag bara kastar 20 meter längre än mitt personbästa så kan jag till och med gå till final. Sedan kommmer jag vinna hela världens respekt, jag ska kasta ut min fula fru och bara ha alla mina 20 åriga groupis hemma. Maradona och Mike Tyson kommer förmodligen bära ut mig från stadion i ett erkännande att jag är en större idrottsman! Det kommer blir STORT, STORT! Hör ni det?

Fan också! Kom inte till final, det var inte ens nära, iofs gjorde det inte så mycket, Mike och Maradona var ändå inte där. Men det är bara att träna vidare, 20 meter till bara så hade jag gått till final... och DÅ jävlar! Släggkastning är respekt!

1 kommentar:

Servitören sa...

Vart får du allt ifrån mannen!