måndag 31 augusti 2009

Min dag fram till 13:10

Jävla skitdag! Vaknade vid 4 i morse av att den svarta stora fetjävla grannkatten lyckats dyrka upp kattluckan och satt och vräkte i sig vår lyxmat. VAFAN, bara för att din husse köper maten på Willys så ska du väll inte komma hit och gotta i dig vår märkesmat?!? Husse fick gå upp och jaga ut fanskapet, men det är ju rätt åt honom som köpt någon prima sekunda kattlucka som inte klarar av att mota bort lowlifekatterna som inte hör hemma i finrummet!

Sen hoppade jag upp på Matte och Husse och romade, minst 3 ggr blev jag nersparkad, fattar dom inte att jag vill ha NY FRÄSH mat i skålen när jävla svarten varit där och dregglat?

Sen har jag morrat lite och fräst på min dotter Singah. Sen har jag jamat till och från hela förmidddagen, tills Husse äntligen fattade att jag ville ha NY mat i skålen. Han och Matte skrattade hånfullt och tittade menande på varandra... som om dom avsiktligt SKITIT i att byta ut maten bara för att försöka lura mig att äta den, att liksom spela ut min hunger gentemot deras snålhet, men där gick dom bet! Ska se hur mycket dom skrattar när Husse hittar alla hårbollars moder brevid sängen i morgon bitti!

Inga kommentarer: