fredag 14 augusti 2009

Fredagsdrink

Semestern är slut... men det skiter jag i, det är fredag! Jag skulle med denna drink, en Cosmopolitan, vilja hylla välrdens i särklass genom tiderna sämsta låtskrivare; Justin Timberlake. När jag blir envåldshärskare ska han avrättas för sin låt "What goes around comes around". Om idioten lagt med än 3 minuter på både text och musik så bör han klassas som efterbliven. Att radiostationerna dessutom spelar denna låt som är mosvarigheten till musikens avföring gör inte det hela mindre upprörande.

Justin, för varje gång din skitlåt spelas i radion så dödar du 4 minuter av mitt liv! Betänk hur många som lyssnar på radio varje dag! Bara i Sverige så är du förmodligen ansvarig för fler dödsoffer än Tsunamin i Thailand! MÖRDARE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och du tvingade mig att läsa detta blogginlägg som inte heller gav mig så mycket... Men eftersom du säkert inte har 10 000-tals läsare så kan man kanske inte kalla det för mord :-)

/U

Anders ( Softis) sa...

Det här var nog den bästa bloggen jag läst. vart annars kan jag läsa allt om torsens liv xD