tisdag 18 augusti 2009

Laxermedel!

Nu kan det vara så att det här inlägget låter som det är skrivet av en psykotisk konspirationsteoretiker, men jag är helt säker på min sak.

Först, lite bakgrund; Det har alltid varit jag som har köpt toalettpapper här i huset. Det har alltid varit Hemköps egna märke. Min slutarmuskel har man i princip kunnat ställa klockan efter, EN lassning på morgonen, sedan 24 timmar tills det pockar på nästa gång.

MEN, för två veckor sedan fick ungarna det ärofyllda uppdraget att fylla på toapappersreserven, och då köpte dom EDET! Det tog inte mer än ett par dagar så hade jag gått från EN töming/dyngn till TRE TILL FYRA besök.

EDET, jag har ögonen på er, jag VET att ni på något sätt har laxermedel i era produkter, och även om jag uppskattar en stund tillsammans med Rocky så gillar jag INTE era metoder för att öka försäljningen. Nu ska jag gå och handla nytt papper, och visar det då sig att jag går tillbaka till min normala skitfrekvens så har jag bara en sak att säga; See you in court!

2 kommentarer:

Servitören sa...

Vilken skitjobbig situation du har, mannen!!!

Cata sa...

Jo, verkligen dassig!