onsdag 26 augusti 2009

Jag blir så sur!

Jag blir så djävla FÖRBANNAD! Jag är normalt i ett stadie av normalsur, men nu är jag ARG. Jag heter Sushi, och nu kommer snart blod att flyta.

Husse har sagt att han ska ta ett kort på mig och göra sig lustig över att jag alltid ser ut som jag ätit ett tankfartyg med citroner. Jag har rört mig hela tiden, men tydligen har han fått en bild som faktiskt inte ser ut som en av demonerna i Jacobs Inferno.

Husse ska nog få, jag ska kräkas upp en av de äckligaste hårbollarna mänskligheten skådat - och då har ni inte sett äckelfaktorn i mina vanliga munnkorvar jag hostar upp. Hårbollen ska den dumma jävlen få under kudden, då kanske han lär sig att detta ÄR INTE ROLIGT.

Jag är en gammal surfitta - må så hända, men ingen ska fan göra sig lustig över det! Nu ska jag ta ut min avsky på världen genom att gå och fräsa lite på slumpmässigt utvalda djur och saker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför får hans son inga hårbollar att kräkas upp? Det gick väl inte i arv så att det dyker upp så här efter sex år.