lördag 15 mars 2008

Hodstock

Jag och frun spelar dataspel tillsammans. Det vi spenderar mest tid med heter Everquest2. Skitroligt är det, man träffar roligt folk, vi sitter ofta allihopa på Skype och snackar, tar gärna en drink "tillsammans".

Det finns EN sak som irriterar mig bara, irriterar mig djävligt mycket. I mina hemkvarter så bor det någon som helt saknar all form av ansvarskänsla. Denne han/hon har en gris, eller rättare sagt, ett stort äckligt fett SVIN som heter Hodstock som denne släpper ut vind för våg på gatorna.

Jag har gjort det till min livsuppgift att bringa denna BEST av daga så fort jag ser honom, men han verkar vara som Särimne och återuppstår med jämna mellanrum. Du - Ägaren av Hodstock, läs in denna äckliga varelse så vi slipper se honom. Jag kommer aldrig sluta, Hodstock kommer dö för min hand så fort han visar till motbjudande uppenbarelse på Freeports gator!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag antar att den sega uppdateringen av denna blogg är pga catas intensive arbete som styrelseordförande i Darins fanclub.
Måste vara mycket att göra nuförtiden..