fredag 7 mars 2008

Fredag

Klyftpotatisen är i ugnen. Jag och sötoberten har badat i tunnan och druckit en fredagsdrymartini. Dum och Dummare har fått smaka på köttet som jag precis styckat. Jag sitter framför datorn med ett glas vin. All rustning i Everquest 2 är lagad och pengar är inlagda på banken. Jag ber om ursäkt för den senaste meningen för er som inte spelar Everquest på en Player Versus player-server, det har att göra med att om man blir ihjälslagen så snor dummingen ens pengar... men inte om dom ligger på banken.

Hur som helst, det är fredag och det är skönt. Jag har bara en sak jag blivit arg på idag, och det var när Mustafa i sin gröna Peugeot (eller hur det nu stavas) årsmodell 2:a världskriget försökte prejja mig i rondellen, men jag blåste hål i hans 5 värsta rostfläckar med min tuta så kändes det bra igen.

Blondie är med sina "polare på bio" vilket betyder "Sin kille som ingen känner till", Brownie sitter och kollar på kassa filmer (se fig. 1) och prinsen kollar Disney Channel. Ikväll ska vi nog ut och döda lite drakar i EQ, kolla let's dance och dricka mer vin.

Fasen, det här inlägget blev inget bra, för positivt, men så kan det bli ibland. Ja just det, magen är uppblåst och jag ser ut som jag svalt en vattenmelon utan att tugga.... sådärja, osämja igen, skönt.
Fig 1, Brownie kollar kass film.

Inga kommentarer: