fredag 30 maj 2008

Love is in the air

Det hela började för några veckor sedan med att det var Sommarkryzzet på TV med den stiliga Gry Forssell. Just detta program hade hon väldigt vackra smycken på sig, som söta frun vart väldigt förtjust i. Jag låtsades inte om detta, men kontaktade Gry på måndagen och fick faktiskt svar på var hon införskaffat dessa. Väldigt vackra, lite dyra, men jag köpte dem i alla fall och lade dem i tryggt förvar till Torsdagens stundande bröllopsdag

Det hela visade sig vara mycket uppskattat, en liten tår tillochmed och mycket glädje i fruns ansikte. Nu var ju inte själva avsikten att skapa uteblivenpresentångest... Men, nu är det så att jag varit och klämt på diverse olika gasolgrillar med en nästan perverterad erotisk blick. Men dom är ju dyra dom små (stora) liven. Nåväl, beskåda nedan skönhet, som min gudomliga uppenbarelse till fru köpt till sin nu väldigt glada man, ikväll ska den invigas, och jag har provtänt alla brännarna.

Om ni tittar närmare på bordet brevid så kan ni skönja något grått och hårigt i en underlig ställning, detta förklaras om ni tittar på bilden nedan.

Detta är alltså Vaktkatten från tidigare inlägg, som utför denna balansakt i avsikt att dricka upp fåglarnas vatten, för det mesta går det bra, ibland hamnar vatten på andra delar av kroppen än i munnen. Övning ger färdighet!

Inga kommentarer: