tisdag 4 september 2007

Igår var det uppvärming

Japp, igår var det en liten träningsrunda. Väldigt trevligt eftersom söta frun var med. Ikväll är det bara grabbarna, det har inhandlats värmning i stora mängder. Det är bord bokat för att konsumera stora mängder skaldjursplatåerSturehof. Jag gissar på hemfärd på denna sidan midnatt på grund av för hektisk konsumtion av vuxensaft, men målsättningen är naturligtvis att det skal bli en lång och rolig kväll.

Jag fick ett protestmail idag från någon knäpp knallkork...

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: cataslever@levernsrattigheter.com
Skickat: den 4 september 2007 15:05
Till: Cata
Ämne: Ge fan nu

Hörru din dumma sälle, vi är två om det här. Jag har annat att göra än att rena ditt förbannade blod, eller egentligen har jag inte det, men jag måste ju fan få vila någon gång. Nu tar du det lugnt ikväll, annars är det jag som åker ut genom tjocktarmen och ditt rectum när du är på toa i morgon bitti och bara tror att du fått ett lättare case av förstoppning. Sedan kan du gå på dialys resten av livet din själviska vinsörplare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är besviken!

Rykten säger att det var du som kastade in handduken först! Säg mig att det inte var sant? Du som skulle vara sprithare!!

Cata sa...

Jamen, det är ju harens uppgift, det är likssom inte meningen att jag ska vinna 5000 meter, bara hålla tempot uppe så loppet blir lite spännande. Spurten överlåter jag åt någon annan...