onsdag 5 september 2007

Att stuva en diskmaskin

Jag är en gammal och vis man. Jag har lärt mig mycket värdefulla kunskaper under åren, och i min storsinthet så försöker jag föra över dessa på barnen. Jag har under en längre tid, en period på över ett år försöka upplysa dem i hur glasen bör stå i diskmaskinen för att nyttja utrymmet mest effektivt.

Idag var det slutprov för Blondie, som är 13 år. Jag ska här försöka illustrera hur det gick. Först kommer här en bild som föreställer hur Blondie positionerat sitt glas.


Här är bilden på hur glaset står när jag korrekterat positionen



Hoppas att Brownie och hennes bror läser detta och tar del av denna viktiga information som kommer underlätta för er slitna pappa.

2 kommentarer:

Haardhandske sa...

Är det någon form av finn-5-fel. Kan se ett nytt rött glas, men inget som direkt flyttat på sig. Jag förstår den förvirringen dina döttrar känner när de ska försöka följa dina instruktioner.

Cata sa...

Jag vet att min telefonkamera inte uppfyllar alla krav man kan ställa på bildkvallité, men om du för din blick till det nedre vänstra hörnet så står det en mugg där på den övre bilden, men denna mugg är på bild nummer förflyttad.