torsdag 14 oktober 2010

Belsebub


Vad är det ni ser på bilden, en liten söt katt kanske? Jag kan berätta att det är en katt som är besatt av satan själv. Denna katt ÄR hin Håle. Det här är Adolf Hitler reinkarnerad. Den har hela morgonen sprungit fram och tillbaka under sängen och jagat ekollon likt något spöke från ”Det okända”, jag bara väntade på att Malin Berghagen skulle komma in genom dörren och titta på styggelsen med en skrämd blick, skaka på huvvet och säga ”Det finns inget vi kan göra för den här familjen”.

Nu har den somnat, den sparar energi på dagarna för att kunna hålla mig och milfen i skräck om nätterna, varje dag jag kan gå upp ur sängen utan att mina fötter är söndertuggade känns som en välsignelse.

NEEEEJ, den vaknar, den kommer nu, den tar sikte på mitt knä…. HJÄÄÄÄÄÄÄLLLLP!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här får katten aldrig tillträde till sovrummet om natten. Hon är nämligen en MUPP. Söt och oskyldig om dagen men när klockan slår tolv förvandlas hon. Som i en gammal skräckfilm.

/Ramborg

Anonym sa...

GREMLIN, inte MUPP.

Katter skall vara utomhus om natten.

\Tramptass