tisdag 29 april 2008

Med risk för att bli lite tjatig

Ett stort tack till det svenska rättsväsendet! Jag vet att detta inlägg till mångt och mycket liknar det föregående, men jag upphör inte att förvånas. 6 månader, för att ha lirat lite kort... dom BASTARDERNA har lurat svenska staten på dess monopol och skattepengar, DÖDSSTRAFF säger jag!

Hur vågar dom, spela kort utan att storebror kan skära emellan? Nä VERKLIGEN bra säger jag att vi lägger våra skattepengar på att sätta dit dessa nidingar, istället för att jaga rånare, våldtäktsmän och mördare (och Lars-Erik). Ibland SKÄMS jag verkligen för den svenska så kallade rättvisan, nu kan det inte vara långt kvar innan någon startar "Cata for envåldshärskare"-kampanjen! Jag lovar, nämdemännen som förmodligen är kristdemokrater hela bunten kommer ha företräde i kön till stolen.

Inga kommentarer: