onsdag 9 april 2008

Mai Thai

Egentligen skulle jag visa en bild på USA's bästa MaiThai, men efterssom min telefon helt uppenbarligen inte villa flytta just DEN bilden till PC'n så får ni se den i morgon, eller någon annan dag när telefonen är på lite bättre humör. Istället är här en bild på en riktigt fint grillad oxfilé som jag åt efter MaiThaien igår.

Här är däremot en annan drink, ungefär en halvliter som också var skitgod.

Slutligen, "avec", som ni kanske har svårt att se så brinner den härlighet, som förmodligen bestod mest av ren rom med kanel och andra kruddor, också läbbans god.

2 kommentarer:

Delicato sa...

Jo då! Mycke mat och sprit när grabbarna Grus är i Staterna.... Men hur går det med utbildningen då? Lär ni er nått vettigt, förutom att äta och dricka mycket?

Anonym sa...

Efter att ha sätt nån obskyr reklam på TV från radiotjänst.. känner jag att jag också behöver en MaiTai..

Frågan e nu bara om Torkel får gå före i köerna vid stureplan.. nu när han e känd från tv....

/Tobster