lördag 5 april 2008

JAG MÅR ILLA!

För i HELVETE! Titta på nedan bild, TITTA SÄGER JAG! Vi har pratat förut om ickenyheter och antinyheter, men nu är nya lågvattenmärken nådda. Det värsta är inte själva artikeln, det är den så uppåt väggarna särledes mänsklighetsfientliga omröstningen som någon IDIOT på Aftonbladet lagt dit. Nu kunde historien slutat där, genom att vi som kollektiv tigit ihjäl detta hån mot den intelligens som vi trots allt tror oss besitta.

Nu var det tyvärr så att Blondie i ett obevakat ögonblick lånade min dator och klickade på "visa resultat", och det är nu mina damer och herrar (och idioter) som den hemska sanningen uppenbarar sig. Här spricker ALLA Darwins teorier, här visar det sig att det finns varelser som trotsat det naturliga urvalet och fortfarande skrämmande nog vet hur man startar en dator som FAKTISKT HAR DELTAGIT I DENNA OMRÖSTNING!!!!

Det börjar bli bråttom nu, jag måste snabbt komma till makten och inför mina nya lagar. Regeringen snackar om att man ska kunna spåra IP-adresser till fildelare, jag ska personligen spåra upp er allihopa som röstade i denna fråga och jag ska skratta er rakt upp i ansiktet när jag slår på strömmen i stolen, sedan ska jag göra det till en årlig ritual när hela Sveriges befolkning ska samlas på Sergels torg och dansa på era gravar!

Inga kommentarer: