torsdag 6 december 2007

Eremitkräftan Cata

Har ni sett en Eremitkräfta? Den kan ta sig fram, men det ser ganska osmidigt ut. Den har dessutom lite dexteriösa problem. Jag skulle vilja se en eremitkräfta rulla en kokosboll, eller vaxa en bil, eller montera isär en klocka.

Nu är det så, att i nuvarande form är en Eremitkrabba gentemot en människa vad Cata är gentemot Joe Labero under korttricksfasen på Berns. Varenda muskel, inklusive örsnibbarna gör ont i överkroppen. Jag gick så långt att jag tog en Treo, vilket inte hjälpte.

Jaja, inte säga något högt till söta frun, hon har en liten sadistisk läggning att vilja kittlas, brottas och nypas när jag befinner mig i detta tillstånd. Jag är rädd.

1 kommentar:

Delicato sa...

Det är bara att göra som jag, träna varje dag så efter några veckor så märker man inte av träningsvärken!