tisdag 9 februari 2010

Outsiders

Ni såg väll outsiders igår? Det mest dråpliga vad den stackars tjejen som gått på universums värsta ljuga. Dom hade installerat någon dubbel-grunk-transformator och lurade i tjejen att den tog bort all växelström i lägenheten. Helt magiskt så anpassade sig dessutom alla hennes eldrivna saker till det nya faktum att det kom likström ur vägguttaget, skitsmart. Men det gick inte att gå utanför dörren, ty det stod en läskig GSM-mast 3 kilometer därifrån, vilket i hennes värld förmodligen var likställt med självantändning. Tur att hon hade tapetserat väggarna med folie.

Killen som sov i ett tält inne i en husvagn hade det pangat några proppar hos också, han hade dessutom en underlig variant av myggmössa på sig som skydd mot... elen... strålningen… sin egen spegelbild…

Jag börjar på allvar misstänka att alla i programmet var skådisar, och att de nu på TV5 sitter och garvar.
"Hehe, undrar hur många som gick på det där igår, att det verkligen finns sådana ufon lösa i dagens samhälle!"

Jag gick på det, och brorsan också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg aldrig programmet men jag kommer inte (när jag ser reprisen) att var så kategoriskt anti dessa människor som antagligen lider jättemycket.