lördag 31 oktober 2009

Katter äter fågel, därmet BASTA!

Husse är tamme fan helt jävla dum i hela huvet! Han står och lagar mat, kyckling, och det är en fågel, right? Fågel råkar vara jävligt gott, speciellt om man slipper äta alla fjädrar, klor, näbb och annat som gör att man skiter sprutbajs i flera dagar. Men när matte föreslog att jag skulle få smaka så säger husse att det kan vara kampilobakter i kyckling, och att därför ska inte jag få smaka.

Jag kan berätta för den där wannabie kvacksalvardoktorn att jag har käkat fågel i hela mitt liv och aldrig fått en jävla kampilobakt, och nu står den där självgoda jäveln där och KASTAR BORT rester. Han ser så där fånigt nöjd ut när han gör det också, nu ska jag gå och slicka i mig halva pälsen, hårboll incomming!

2 kommentarer:

Annica sa...

Hahaha, du är inte klok nånstans!! :-D

Anonym sa...

Hos oss får katten kattpelletsar och människorna får allt annat. Fast ibland påstår hon att vi har sett fel, och det vi har är egentligen kattpelletsar. Så då äter hon det också. Särskilt om man råkat lämna det obevakat. Och särskilt om det är leverpastej. Leverpastej är egentligen inte till för människor. Bara för katter.

/Ramborg