måndag 19 oktober 2009

Hotellrekomendation

Läs titeln, sug på den lite. Hotellrekomendation, här på Cata's Blogg och allt. Nu jävlar, nu har han legat skavfötter med Obama på något 70-stjärnigt hotell, MINST!

Titta sedan på denna länken.

Jag lovar, detta är det vidrigaste hotell som gud sett till att skapa, det här får Scandic i Sundsvall att framstå som Hilton i New York. Efter att ha jobbat till 10 på kvällen skulle vi unna oss en öl, svaret blev "There is no bar here, but the Minibar is open 24 hours", följt av ett litet skratt för att liksom accentuera den stora humor som han besatt. Det visade sig att minibaren innehöll 2 cola och en appelsinjuice.

Internet? Jodå, i alla fall på pappret, för 10 evrå kostar det per dag, men inte fan går det att koppla upp sig på det... jo, förresten, jag har ju ett "gästrum" i rummet, tyvärr finns det inga lampor där, men längst inne i mörka hörnet finns det ett hål i väggen som faktiskt är kopplat till nätet. Stavfelen i detta inlägg skyller jag på att det är som att sitta inne i ett svart hål i universrum precis efter att supernovan blivit en vit dvärg.

I morgon flyttar vi förhoppningsvis till Marriot tvärs över gatan, ÅKT INTE HIT säger jag!!!

Just det, om ni ser min fru, ge henne en fet jävla kram från mig, jag saknar henne skitmycket redan nu!

Inga kommentarer: